Solved Swayam MCQ, Course -504, Unit - I, week - 3, (IN ODIA)
SWAYAM MCQ TEST
COURSE – 504/ UNIT – 1 (WEEK – 3)
1 – ଉପସ୍ଥିତ ବ୍ୟକ୍ତି
ବିଶେଷଙ୍କ ସଂଖ୍ୟା ଅନୁସାରେ କିଛି ଚକଲେଟ ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀ ମାନଙ୍କୁ ଦିଆଯାଉ l ସେମାନଙ୍କୁ କୁହାଯାଉ ଯେ, ସେମାନେ ପରସ୍ପରକୁ ଗୋଟିଏ
ଲେଖାଏଁ ଚକୋଲେଟ ଦେବେ l ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟା ଦ୍ୱାରା ଗଣିତର କେଉଁ ଅବଧାରଣାକୁ କାର୍ଯ୍ୟlନ୍ଵିତ କରାଯାଇପାରିବ?




2 – ପ୍ରତ୍ୟେକ ଶିଶୁ ନିଜର
ଭାବନା ଅନୁସାରେ ଅଦ୍ଵିତୀୟ ଅଟନ୍ତି l ଏହା ହୋଇଥାଏ ସେମାନଙ୍କର




3 – ଯେତେବେଳେ
ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନେ ଯୋଗକ୍ରିୟା ଶିଖିବାରେ ସକ୍ଷମ ହେବେ, ସେତେବେଳେ କେଉଁ ଗାଣିତିକ କାର୍ଯ୍ୟକୁ ଏକ ସମୟରେ ବିକଶିତ
କରାଯାଇପାରିବ?


😀ଗୁଣନ


4 – ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନଙ୍କୁ ଏକ
ଆୟତାକାର ପଟି ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତୁ l ସେମାନଙ୍କୁ ଠିକ ସମାନ
ପ୍ରକାର ଏବଂ ରଙ୍ଗ ବିଶିଷ୍ଟ ଏକ ଆୟତାକାର ପଟି ତିଆରି କରିବାକୁ କହନ୍ତୁ l ଏହାଦ୍ୱାରା ଆପଣ କେଉଁ ଅବଧାରଣାର ନିର୍ଣ୍ଣୟ କରୁଛନ୍ତି?




5 – କେଉଁ ଆୟୁ ବର୍ଗକୁ ବାସ୍ତବ
ସଂଚାଳନ ଅବଧି ବୋଲି ବିଚାର କରାଯାଏ?




6 – ସମତୁଳନ, କେଉଁ ଦୁଇଟି ପ୍ରକ୍ରିୟାର ସନ୍ତୁଳନ ଯାହା ଚିନ୍ତନର ବୁନିୟାଦୀ
କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରଣାଳୀର ଗଠନ କରିଥାଏ?




😀ନିଜସ୍ବିକରଣ ଏବଂ ଆବାସ
ସ୍ଥାନ
7 – (କ) ପ୍ରତିନିଧିତ୍ଵ (ଖ)
ଉପଲବ୍ଧି (ଗ) ନିଜସ୍ବିକରଣ (ଘ) ସମତୁଳନ l ଏଗୁଡ଼ିକୁ ସେମାନଙ୍କର
ବର୍ଦ୍ଧିଷ୍ଣୁ ସଂଗଠିତ କ୍ରମରେ ସଜାଡ l


😀ଖ କ ଗ ଘ


8 – କାହାକୁ ଭାବନାର ବାହାନ
କୁହାଯାଏ?




9 – କେଉଁ ଅବସ୍ଥାରେ ଆମେ
ପ୍ରତିନିଧିତ୍ୱ କିମ୍ବା ପ୍ରତିକବାଦ ପାଇଥାଉ?




ସଂବେଦି ମୋଟର ଅବଧି
10 – କେଉଁଟିକୁ ମାନବୀୟ ବାର୍ତ୍ତା
କାର୍ଯ୍ୟଧାରା ପ୍ରଣାଳୀ ବୋଲି ବିଚାର କରାଯାଏ ନାହିଁ?




😀ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ଦଣ୍ଡ ସ୍ୱରୂପ
ଗାଣିତିକ ସମସ୍ୟା ଗୁଡିକର ବ୍ୟବହାର ଦ୍ୱାରା
********************
Comments
Post a Comment